کود مرغیکود مرغی مایعویرایش عکس - انجام شد

قیمت انواع کود مرغی مایع گالنی

برای استعلام قیمت انواع کود مرغی مایع گالنی از طریق این وب سایت می توانید اقدام نموده و از قیمت تولیدی آن مطلع شوید. کود مرغی از جمله غنی ترین و عالی ترین کودهای ارگانیک می باشد که به منظور بهبود خاکهای زراعی و همچنین محصولات کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد امروز این کود جزو کود های بسیار پرکاربرد در تمامی کشورها بهخصوص کشورهای پیشرفته میباشد خرید عمده این محصول به صورت مستقیم در این وب سایت برای شما امکان پذیر شده است.

کود مرغی مایع 20 لیتری

 

مشخصات کود مایع مرغی درجه یک

مشخصات کود مایع مرغی درجه یک کود مرغی مایع ایرانی به عنوان یکی از کودهای بسیار با کیفیت می باشد که در بسیاری از زمین‌های زراعی به منظور بهره برداری بیشتر از گیاهان کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد این کود را می توان برای انواع مختلف محصولات از جمله صیفی جات، سبزیجات، حبوبات و همچنین درختان باغی مورد استفاده قرار داد.

از جمله مشخصات این کود از نوع درجه یک بنای بسیار زیاد آن از لحاظ انواع مختلف مواد معدنی همچون گوگرد نیتروژن و آهن می باشد همچنین انواع مواد معدنی دیگر از جمله فسفر نیز در این کود بسیار به چشم می‌خورد مقدار اوره در این محصول نسبت به انواع مختلف کودهای دیگر از جمله کود مرغی جامد بسیار بیشتر بوده و برای خاک های فقیر از اوره بسیار مناسب عمل می کند.

از جمله مشخصات و ویژگی‌های دیگر این محصول را می توان آری بودن این کود از انواع میکروارگانیسم های بیماریزا نامید در واقع کود مایع مرغی از تمامی عوامل بیماری زا عاری می باشد و به همین دلیل استفاده از آن برای خاک کاملاً امن است. همچنین غنای مواد آلی موجود در این محصول موجب شده است تا این کود به سهولت جذب خاک شود و از طریق خاک جذب ریشه گیاهان شود.

علاوه بر آن کود های مایع را می توان به صورت پاششی نیز برای انواع مختلف محصولات کشاورزی مصرف نمود. پس از آن به یکی از مشخصات و ویژگی‌های این کود نیز همین می‌باشد غالباً کودهای مایع هم به صورت ریشه‌ای و هم به صورت پاششی قابلیت مصرف دارند.

شرکت پخش کود مرغی مایع گالنی

شرکت پخش کود مرغی مایع گالنی ما به عنوان یکی از شرکت های موفق در زمینه تولید و پخش انواع کود های ارگانیک در حال فعالیت هستیم پخش کود مرغی مایع فله ای توسط ما به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه با قیمت های بسیار عالی انجام می شود. کود تولید شده توسط ما از کودهای مرغی بسیار غنی تولید شده است و به صورت فله در حجم های دلخواه در معرض فروش قرار گرفته است در صورت نیاز به مشاوره برای استفاده از این کود از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان فروش ما به منظور پرسیدن تمامی سوال های خود در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا